Aktualności

WAŻNY KOMUNIKAT! ZAWIESZONE PRZYJĘCIA INTERESANTÓW

Data publikacji 16.03.2020

W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w jednostkach Policji, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu. Zawieszone zostają również terminy przyjęć interesantów przez kierownictwo policji na terenie garnizonu lubelskiego.

Do 25 marca 2020 r. w jednostkach Policji na terenie garnizonu lubelskiego zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów email dostępnych na stronach internetowych poszczególnych jednostek. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych, za pośrednictwem których można pozyskać dodatkowe informacje.

Do dnia 25 marca 2020 r. wstrzymana została możliwość przyjęcia ustnej skargi do protokołu w Komendzie Powiatowej Policji w Hrubieszowie lub osobistego spotkania z Komendantem Powiatowym Policji w Hrubieszowie.

Informację o sposobie złożenia skargi i wniosku można uzyskać:

  • pod numerem 47 8153 216 – sekretariat Komendanta Powiatowego Policji  w Hrubieszowie,
  • pod numerem 47 8153 262  – koordynator skargowy Komendy Powiatowej Policji w Hrubieszowie

Przypominamy, że skargi i wnioski w Komendzie Powiatowej Policji w Hrubieszowie można nadal składać:

  1. Faxem na numer:47 811 16 85 (sekretariat Komendanta Powiatowego Policji  w Hrubieszowie)
  1. Pocztą internetową na adres e-mailowy:skargi@lu.policji.gov.pl
  1. Zwykłą pocztą na adres:Komenda Powiatowa Policji w Hrubieszowie, ul. Narutowicza  20, 22-500 Hrubieszów

W sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowej interwencji należy kontaktować się z najbliższą jednostką Policji pod numerem telefonu 112.

Przypominamy, że wizyty w jednostkach Policji wiążą się często z koniecznością przemieszczania się środkami komunikacji zbiorowej oraz przebywania wśród większej ilości nieznanych nam osób. Oczekując na przyjęcie zgłoszenia w zamkniętych pomieszczeniach również jesteśmy narażeni na kontakt z obcymi osobami.

Dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w jednostkach Policji, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu. Do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów jednostek Policji dostępne na stronach internetowych, aplikacji "Moja Komenda" oraz w przypadku zgłoszeń alarmowych numer 112. Możliwe jest również przesłanie zgłoszenia pisemnie lub e-mailem (nie dotyczy sytuacji nagłych).

Po dokonaniu weryfikacji zgłoszenia, otrzymają Państwo instrukcje, co do dalszego postępowania. Pamiętajmy jednak, że w niektórych przypadkach (np. konieczność sporządzenia dokumentacji procesowej - przyjęcia ustnego zawiadomienia o przestępstwie, czy przesłuchania w charakterze świadka) niezbędne jest wykonanie czynności na terenie jednostki, o czym poinformują policjanci.

 J.K.

 

Powrót na górę strony